Tingimused
Tingimused, mille korral toote puuduseid ei arvestata, on eraldi ära toodud Fenix Eesti veebilehel (www.fenix-eesti.ee), toote kasutusjuhendis ning teistes tootega kaasas olnud dokumentides.
Puuduse tekkepõhjuste tõendamise kohustus esimesel poolel aastal pärast toote ostu on seadusejärgselt müüja kanda. Ehk esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Ülejäänud poolteise aasta jooksul peab aga ostja tõendama, et ostetud asi oli juba ostmisel mittevastav ning ostja on seda õigesti kasutanud ja hooldanud. Pretensiooni esitamise õiguse tagamiseks peab tarbija olema toodet kasutanud sihtotstarbeliselt ja heaperemehelikult. Igal tarbijal on kohustus järgida toote õigeid kasutusvõtteid ning kasutamist selgitavaid ja/või piiravaid juhiseid, mis olid tootega müügipakendis kaasas, või millest müüja tootjat eelnevalt teavitas (nt. e-poest ostes info poe veebilehtedel, kauplusest ostes müüja poolt edastatud suuline või kirjalik info). Tarbija on vastutav selle eest, et ta toote omadustega nagu ka sinna juurde kuuluvate juhistega põhjalikult tutvub ja neist aru saab. Loe lisaks Fenix Eesti veebipoe müügi- ja kasutustingimuste kohta.
Kui osapooled ei suuda saavutada kokkulepet läbirääkimiste teel, siis on tarbijal õigus pöörduda Tarbijakaitseameti Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Tarbijavaidluste komisjon on kohtuväliseid kaebusi ja vaidlusi lahendava organ. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta. Tarbijakaitseametile saate esitada: infopäringu, kaebuse ehk avalduse vaidluse lahendamiseks elektrooniliselt avaldus@komisjon.ee.