Ostu sooritamiseks ei pea registreerima püsikliendiks. Saate osta ka külalisena, aga tellimusele tuleb sisestada andmed mille kaudu kaup Teieni toimetada. Kõige olulisem on meeles pidada, et olenemata tarneviisist sisestaksite iga ostu puhul oma mobiiltelefoni numbri, mida igapäevaselt kasutate. Ainult nii on võimalik transpordifirmal kaup probleemivabalt teieni toimetada.
Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ning nõustunud müügitingimustega.
TOODETE VALIMINE
TELLIMUSE ANDMETE SISESTAMINE
Kui tellimus on lõplik, sooritage Ostukorvi all järgnevalt kirjeldatud 5 sammu:1. Kõigepealt vaadake üle, kas ostukorvis on õiged tooted ning kas nende kogused on õiged. Seejärel vajutage nupule “Telli“.2. Täitke kauba saaja andmed ja valige kauba kättesaamise viis. Valida on võimalik erinevate transportteenuste pakkujate vahel ning võimalus, et tulete ise kaubale järele meie kauplusesse. Rippmenüüst saate valida asukoha, kust soovite kauba kätte saada.3. Kui väljad on täidetud, valutage nupule “Esita tellimus“ kus saate valida makseviisi. Tasuda on võimalik: „Maksa ülekandega“ või sooritada makse pangalinkide kaudu. Juhul, kui süsteem peaks jääma ootele või laadima liiga kaua, siis võib vajutada tellimuselehel "refresh" nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse täitmist.4. Täitke ankeet enda isikuandmete kohta. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus ainult teil. Kui olete registreerunud ning oma kasutajanime ja salasõnaga sisse loginud, siis on teie andmed juba eeltäidetud ning need tuleb vaid üle kontrollida ja vajadusel teha muudatused. Tasub silmas pidada, et arve saaja ning kauba saatmise aadressid võivad olla erinevad. Palun sisestage kindlasti oma mobiiltelefoni number, sest tarnijad ei tunnista lauatelefoni. Tarnija saadab vastava teate kui pakk on saabunud teie poolt valitud sihtkohta. Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.5. Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe Müügitingimustega. Kui olete müügitingimustega nõus, siis märkige „linnukene“ rea „Olen läbi lugenud tingimused ning nõustun nendega“ ette. Vajadusel saate sisestada lisainfot „kommentaar" reale tarne või kaupadega seotud küsimuste korral.
TASUMINE ÜLEKANDEGA
3. Teie tellimus võetakse töösse pärast makse laekumist.
4. Ülekandega tasumisel on maksetähtajaks 3 päeva. Tellimuse eest tähtajaks mittetasumisel tellimus tühistatakse.
5. Kui soovite kaupa kiiremini kätte saada, saatke palun sellekohane e-kiri koos maksekorraldusega aadressile info@fenix-eesti.ee. Nii oskame teie makset jooksvalt kontrollida ning kauba esimesel võimalusel postitada.
TASUMINE PANGALINGI KAUDU
1. Kui soovite tasuda pangalingi kaudu kasutage meie maksemooduleid. Maksemoodulite kaudu on võimalik tasuda erinevate Eestis enimlevinud pankade pangalinkide kaudu.2. Pangalingiga maksmiseks klikkige oma kodupanga logol ning teid suunatakse internetipanga lehele, kus teid ootab eeltäidetud maksekorraldus. Veenduge, et summa on õige ning kinnitage tehing. Seejärel ärge unustage klikkimast nuppu "Tagasi kaupmehe juurde" - ainult nii saabub koheselt meie süsteemi teade selle kohta, et olete makse edukalt sooritanud.Pangaandmed sisestate otse panka või Pankade Kaardikeskuse süsteemi. Teie pangakontoga ja maksega seonduvat info ei salvestata, andmete edastamisel kasutatakse turvatud SSL ühendust.Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.KAUBA KOHALETOIMETAMINE
1. Tellimuse väljastame teile Itella, Omniva või DPD erinevate tarnemeetoditega. Sobiva tarnemeetodi saate kauba tellimisel ise valida.